سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند، اقتدا کننده به پیامبرش و پی سپارِ راه اوست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 90 خرداد 3 , ساعت 3:59 عصر
 

 


سه شنبه 90 خرداد 3 , ساعت 3:31 عصر

مکتب ایرانی تنها پادزهر اسلام گرایی در ایران


ریچارد رورتی، فیلسوف ارشد آمریکایی، در مصاحبه با روزنامه کوریره دلاسرای ایتالیا ملی گرایی را تنها پاد زهر در مقابل اسلام گرایی در ایران دانسته و گفته بود اشراق گرایی اسلامی به زودی در ایران پا خواهد گرفت...


ادامه مطلب...

سه شنبه 90 خرداد 3 , ساعت 3:23 عصر


 ستاد انتخابات کشور نخستین اطلاعیه در خصوص داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

تصویر بزرگ

ادامه مطلب...

سه شنبه 90 خرداد 3 , ساعت 3:18 عصر

تصویر بزرگ

 

«محمد بروجردی» در وصیت نامه خود آورده است: من با تمام وجود این اعتقاد را دارم که شناخت و مبارزه با جریانهایی که بین مسلمین سعی در به انحراف کشیدن انقلاب از خط اصیل و مکتبی آن را دارند به مراتب حساستر و سخت‌تر از مبارزه با رژیم صدام و آمریکاست.

  ادامه مطلب...

سه شنبه 90 خرداد 3 , ساعت 3:0 عصر

ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه سلام الله علیها روز مادر و روز زن  بر تمامی مادر دوستان مبارک باد.


دوشنبه 90 خرداد 2 , ساعت 9:59 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله علی ما انعمه و له شکر علی ما الهم.
سپاس و ستایش خداوند را بخاطر نعمتهایی که بخشید و آن را شکر بخاطر آنچه که الهام کرد. سلام بر پیامبر رحمت و دختر گرامی‌شان حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) مادر یازده ستاره درخشان آسمان امامت و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن روحی له فداه و عرض سلام به محضر رهبر عزیز و فرزانه.

 
و سلام بر تو ای خواهر مسلمانم! تویی که با فریاد مشتهای گره کرده‌ات از مردان دلیر و فرزندان رشیدت حمایت می‌کنی و حلقه‌های زنجیر ظلم و ستم استکبار و شیاطین را یکی پس از دیگری نابود می‌سازی و با ایمانی محکم و قدمهایی ثابت تا نابودی شیطان بزرگ پیش می‌روی. آیا می‌دانی راهی که تو اکنون در آن قرار داری چیست و چه قیمتی دارد؟ راه تو راه نور و سعادت و نجات است، راه حریت و آزادگی‌ست راه رسیدن به حیات طیبه است، راه خدا و راه نبوت است و این بسیار گران‌بها و با ارزش است. شنیده‌ام شیطان صفتان به به مسجد و مدرسه و خانه و کاشانه‌ات یورش می‌برند و وجود پاکتان را به خاک و خون می‌کشند و عزیزانتان را به شهادت می‌رسانند، نگران نباش که خدا با شماست.

ادامه پیام...

<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ